فارسي ساز کامل محيط ويندوز با Windows Language Interface Pack


منبع: http://markazedownload.blogspot.com


بالاخره بعد از سالها، مايکروسافت زبان شيرين فارسي را به مجموعه زبان ها انتخابي براي ظاهر ويندوز اضافه نمود و ويندوز را با محيط کاملاً فارسي به فارسي زبانان تقديم کرد!! مايکروسافت از ويندوز 2000 به بعد زبان فارسي را به عنوان يکي از زبان هاي انتخابي براي تايپ و نام گذاري فايل ها و پوشه ها به ويندوز اضافه کرده بود ولي اين بار تمام محيط ويندوز و حتي قسمت هايي از راهنماي ويندوز به فارسي ترجمه شده است. البته زبان فارسي هنوز همراه با ويندوز عرضه نشده است و در قالب يک بسته الحاقي بر روي ويندوز نصب ميشود با ارائه اين بسته ديگر خاطره ي بدي که از ويندوز هاي کاملاً فارسي که بارها شاهد آن بوده ايم و هر يک داراي نقص ها و اشکالاتي بوده اند از ذهن ها پاک ميشود و البته نان بعضي ها هم آجر ميشود!
با نصب اين بسته کل محيط راست به چپ ميشود و منو استارت، پنجره ها، منو ها، پيغام ها، کنترل پنل، اينترنت اکسپلورر، ويندوز مديا پلير و قسمت هايي از راهنما به فارسي ترجمه ميشود. البته اين تغييرات کلي براي کاربران حرفه اي زياد جالب نيست و بعد از نصب به سرعت دنبال راهي براي حذف آن هستند زيرا براي يک کاربر حرفه اي کار کردن با يک محيط وارونه (از راست به چپ) زجر آور خواهد بود و البته ترجمه بعض از فرمان ها نيز زياد جالب نيست و براي کاربران که با فرمان هاي قبلي عادت کرده اند فهم فرمان هاي جديد زمان بر خواهد بود. در عوض اين بسته براي کاربران تازه کار و آنان که تازه شروع به کار با ويندوز کرده اند کمک بسيار بزرگي در جهت يادگيري ويندوز خواهد بود.
البته اين بسته تقريباً دو ماه است که عرضه شده است ولي به دليل اينکه اين نرم افزار فقط بر روي ويندوز هاي اصل نصب ميشود تصميم گرفتم بعد از معرفي ويندوز اين برنامه را معرفي کنم. درکل دريافت اين بسته براي کاربران مبتدي به عنوان کمک به آموزش ويندوز و براي کاربران حرفه اي تجربه يک محيط کاملاً فارسي را در بر خواهد داشت. در ضمن ميتوانيد اين بسته را همراه با ويندوز مديا سنتر(قانوني) از اينجا تهيه کنيد.


قابل نصب بر روي ويندوز سرويس پک 2 و مدياسنتر
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 10.8 مگابايت
سايت سازنده
لينک منبع

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes