بسته کامل محافظتی مک آفی McAfee Internet Security Suite 8in1 2007


منبع: http://markazedownload.blogspot.com


آپدیت شد!
آخرین نسخه ی کامل و بی نقص برنامه های محافظتی مک آفی (8 ابزار در یک پک)


هیچگاه بدون داشتن یک نرم افزار ضد ویروس مناسب وارد اینترنت نشوید! امروزه با گسترش استفاده از شبکه اینترنت در میان کاربران رایانه، اینترنت به محیط مناسبی برای انتشار انواع ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و برنامه های مخرب تبدیل شده است!
McAfee VirusScan يکی از برترين و قدرتمند ترين ضد ويروس ها در سراسر جهان ميباشد، که از محبوبيت و شهرت فراوانی نيز برخوردار است جدیدترین نسخه ی اين نرم افزار به تازگی به بازار عرضه شده است، علاوه بر سرعت بالاتر در زمينه ی جستجو، توانايی های جديد و قدرتمند تری در زمينه ی يافت و نابود سازی و جلوگيری از فعاليت های ويروسها و نرم افزارهای مضر و ناخواسته رو داراست! اين نرم افزار اگر از عهده ی ويروسی برنياید و يا آن فايل برايش ناشناخته و در عين حال مشکوک باشد فوراً خود را به سايت مرجع برای دريافت آخرين اطلاعات ويروسی متصل و آپديت ميکند.

برخی ويژگيهای این نرم افزار معروف و قدرتمند عبارتند از:
- Always-on Protection: فعال بودن همیشگی در حافظه سیستم برای شناسای و پاکسازی انواع ویروس ها و برنامه های مخرب به صورت بلادرنگ و بروز شدن خودکار
- Auto Cleaning: حذف و پاکسازی خودکار انواع ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و برنامه های مخرب
- Secure Data Shredding: نابود کردن فايلها به گونه ای غير قابل Recovery!
- Email Scanning: چک کردن انواع Email از سرورهای مختلف هم از لحاظ ورودی و هم خروجی فايلهای اتصالی در بسياری از نرم افزارهای مديريت Email!
- Instant Message Scanning: محافظت از نرم افزار های گفتگو و چت مانند Yahoo! Messenger و MSN Messenger و AOL و .. که فايلهای رد بدل شده در اين محيط ها رو در هنگام فرستادن و دريافت برای ويروس چک ميکند!
- ™WormStopper: جلوگيری از ورود کرمها و بستن راه ورود آنها
- Detects Spyware, Adware, and Web Dialers: يافتن نرم افزارهای جاسوسی و مخرب و در سيستم و پاک کردن آنها همچنين WebDialer ها که به طور خود کار شماره ی سرور رو ميگيرند، از کارها اين بخش نرم افزار است.
- ™ScriptStopper: بسياری از ويروس ها امروزه از طريق کد نويسی ها و Script ها منتقل ميشوند اين بخش از نرم افزار هر نوع Script مشکوکی رو متوقف ميکند و به شما اعلام ميدارد! (اين بخش ميتواند در زمينه يافتن تروجانهايی که از Injection برای نصب روی سيستم استفاده ميکنند بسيار مفيد باشد!)


توجه:
بعد از نصب برای تائید اعتبار باید به اینترنت متصل شوید، با این عمل نرم افزار را تا سال 2013 میتوانید معتبر کنید!



پسورد: www.p30download.com
دانلود - 37.56 مگابایت
لینک منبع
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes