Web Email Cloaker

http://markazedownload.blogspot.com


بي شك شما هم روزانه ايميل هاي ناخواسته زيادي دريافت ميكنيد كه يكي از دلايل آن ميتواند بي احتياطي شما در ارائه آدرس ايميل خود, در صفحات وب سايتتان در بخش "تماس با من (Contact us)" يا ديگر صفحات باشد, در واقع شما با چنين كاري بصورت ناخواسته ايميل خود را در اختيار ربات هاي تبليغاتي بي رحمي موسوم به Spam-Spider قرار ميدهيد؟ كه نتيجه آن بمباران تبليغاتي Mail Box شما و ... است. Spam-Spider ها رباتهاي بي رحمي هستند كه بصورت شبانه روزي به كنكاش وب سايت هاي اينترنتي پرداخته و پس از استخراج ايميل هاي معتبر از آنها, خوراك اهداف شومشان را تامين ميكنند!

Web-Email-Cloaker ماشين كوچك و رايگاني است كه ايميل شما را به كدهاي رمزي Html و Java Script تبديل كرده و از كشف آدرس پست الكترونيكي شما توسط Spam Spider ها جلوگيري ميكند. اين نرم افزار فاقد مراحل Setup بوده و داراي محيط ساده اي است كه استفاده از آن را براي كليه افراد امكانپذير ميسازد. Web-Email-Cloaker در رمزنگاري متون, از روش رمزنگاري عددي و تكه اي (تقسيم كد به چند بخش) استفاده ميكند كه براي كليه مرورگر ها قابل شناسايي و تفسير ميباشد.


روش استفاده از اين نرم افزار:
ابتدا برنامه را اجرا كرده و سپس آدرس پست الكترونيكي مورد نظر خود را در فيلد اول آن وارد كنيد.
- سپس اين برنامه بلا فاصله در حين وارد نمودن آدرس ايميل توسط شما, حروف آن را رمزنگاري كرده و كد نهايي را در فيلدهاي خروجي دوم و سوم, بترتيب در قالب هاي Html وJava Script تحويل شما ميدهد.
- حال كافيست يكي از كدهاي رمزنگاري شده را به دلخواه, در بخش مورد نظر صفحات وب سايت خود وارد نموده و در نتيجه لينك ايميل خود را در مرورگر مشاهده كنيد.
لازم به ذكر است كه پس از استفاده از اين كد, در نتيجه كار هيچ گونه تفاوتي بين استفاده از كدهاي رايج لينك به ايميل, با كدهاي رمزنگاري شده مشاهده نميكنيد, اما Spam-Spider ها را در شناسايي اين آدرس ها دچار مشكل كرده ايد!

نكته:
تنها ضعفي که كد جاوا اسكريپت رمزي شده در اين برنامه دارد اين است كه آدرس ايميل شما، در مرورگر‌هايي که قابليت پشتيباني از Java script را ندارند يا توسط کاربر Disable شده‌‌اند، نمايش داده نمي‌شود, از اين رو توصيه ميشود از كد Html رمز نگاري شده استفاده نمائيد.
نرم افزار فوق با كليه ويندوز هاي 95/98/ME/NT/2000/XP سازگار بوده و از لينك زير قابل دريافت ميباشد.


دانلود - 182 کیلوبایت
لینک مرجع

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes