CSS Tab Designer 2.0

http://markazedl.sub.cc


CSS چيست؟
CSS مخفف سه کلمه Cascading Style Sheets و نوعي كدنويسي تحت وب است که امروزه طراحی صفحات وب در جهان را متحول کرده است. CSS زمانی برتري خود را به ديگر كدنويسي هاي تحت وب نشان می‌دهد که شما صفحه ‌ای با حجم نسبتا زیادي از متون و تصاوير داشته باشيد , طبيعي است كه چنانچه شما از جداول براي طراحي وب سايت خود استفاده کنید، مخاطبان شما بايد تا لود كامل جداول و محتويات آن صبر كنند, اما با استفاده از CSS، هرچقدر اطلاعات لود شده باشد، در همان لحظه بر مرورگر كاربر ظاهر شده و ضمن صرفه جويي در زمان وي, امكان كليك كاربر بر كليد Close مرورگر را به حداقل ممكن ميرساند.
استايل ها كاربردهاي فراواني دارند كه از آن ها ميتوان به صرفه جويي در كدنويسي , اعمال صفات مشترك به اشياء, رنگي كردن اسكرول بار مرورگر ها , ايجاد كليد هاي متحرك و زيبا و بسياري ديگر اشاره كرد.
ما در اين بخش قصد داريم شما را با نرم افزاري آشنا كنيم كه قادر است با استفاده از CSS كليد هاي متحرك ايجاد كند!


CSS Tab Designer نرم افزاري رايگان اما قدرتمند از كمپاني Highdots است كه شما را قادر ميسازد بدون نياز به آگاهي پيرامون كدنويسي CSS در كمترين زمان ممكن براي وب سايت يا وبلاگ خود كليد ها و هاي گرافيكي زود لود, موسوم به Tab ايجاد كنيد. استفاده از اين برنامه حتي براي كاربراني كه هيچ اطلاعاتي از CSS ندارند بسيار ساده است , چرا كه اين نرم افزار كاربر را كاملا از كدنويسي جدا كرده و پس از دريافت سفارش شما كليه برنامه نويسي ها را خود انجام داده و در خروجي, كد و اشياء مورد نياز را تحويل ميدهد!
محيط كاربري CSS Tab Designer همچون برنامه Front Page از 2 بخش Code و Preview تشكيل شده كه اولي جهت كد نويسي و دومي جهت مشاهده نتيجه كار در سمت مخاطب, بكار ميرود, علاوه بر آن شامل بيش از 60 قالب آماده و متنوع است كه جهت ايجاد سريع منوها بكار ميروند. CSS Tab Designer با 7 مرورگر رايج دنيا سازگار بوده و قادر است منوهاي ايجاد شده را در هر يك از آن ها به نمايش گذارد, همچنين با ويندوز هاي 98 / ME / 2000 / XP / 2003 سازگار است.


دانلود - 1.35 مگابایت
تصویر محیط برنامه
سایت سازنده
لینک مرجع

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes