VSO Blindwrite v5.2.18.154 + crack


Blindwrite
« ابزار ایجاد نسخه پشتیبان از انواع CD/DVD »
این برنامه فوق العاده قدرتمند قادر از CD/DVD یک نسخه پشتیبان تهیه کند و آن را روی هارد دیسک ذخیره سازد، اما تفاوت این برنامه با برنامه های مشابه چیست؟ این برنامه قادر است از انواع سی دی های قفل دار، خش خورده و اسیب دیده نیز کپی بگیرید، تکنولوژی خاص بکار رفته در این برنامه این نرم افزار را به یکی از قویترین برنامه های خواندن سی دی های قفل دار تبدیل نموده است، این برنامه هنگام خواندن سی دی ها با رسیدن به نقاط غیر قابل خواندن نظیر بد سکتور به طرز جالبی از روی این قسمت ها پرش میکند و به کار خود ادامه میدهد علاوه بر اینکه این نرم افزرا قدرت بالایی در خواندن سی دی های قفل دار دارد سرعت بالای نیز دارد.
دو دسته از افراد از این برنامه استفاده میکنند:
1- آن دسته از افرادی که سی دی اوریجینال خریداری کرده اند و به منظور محافظت از سی دی اصلی در مقابل اسیب دیدگی یک کپی از آن تهیه میکنند و از آن اسفاده میکنند.
2- آن دسته از افرادی که با یک سی دی قفل دار مواجه شده اند و برای رهایی از خریدن سی دی اصلی از ان یک نسخه کپی تهیه میکنند و از آن استفاده میکنند.
شما جز کدام دسته هستید؟

این برنامه همچنین توانایی ایجاد نسخه پشتیبان از انواع سی دی های صوتی و فیلم های دی وی دی را نیز دارا میباشد. نسخه جدید این برنامه امکاناتی مشابه را برای دی وی دی های قفل دار نیز فراهم نموده است.


دانلود - 4.11 مگابایت (غیر مستقیم)
سایت سازنده
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes